طراحی سایت

با طراحی سایت وردپرسی به صورت حرفه‌ای به جمع کسب‌وکارهای آنلاین موفق بپیوندید!

خدمات

با خدمات ما بیشتر آشنا شوید

اگر اطلاعات بیشتری از خدمات آژانس دید برتر می‌خواهید، فایل پروپوزال را از طریق لینک زیر دانلود کنید.

دریافت پروپوزال

سایت‌های معروف دنیا هم از وردپرس استفاده می‌کنند

طراحی سایت اختصاصی و منحصربه‌فرد، یکی از نیازهای اولیه حضور کسب‌وکارها در دنیای دیجیتال است. اما تمام نیازی به کدنویسی اختصاصی ندارند.

به همین دلیل، برای برخی کسب‌وکارها، طراحی سایت با وردپرس، بهترین گزینه است. وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوا، با کاربری آسان است که با استفاده از پلاگین‌ها می‌توان قابلیت‌های زیادی به آن افزود.

انعطاف بالا در طراحی و هزینه پایین از مزایای ساخت وب سایت وردپرسی است. شاید به همین دلیل نیز است که سایت‌ها بزرگی مانند: نیویورک تایزم و یا وبلاگ مایکروسافت، از سیستم طراحی سایت با وردپرس استفاده می‌کنند.

دید برتر چگونه تفاوت ایجاد می‌کند؟

1. از ایده تا پیاده‌سازی در کنار شما

صفر تا صد کار را می‌توانید به ما بسپارید. این از مزیت‌های سپردن طراحی سایت وردپرسی خود به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ 360 درجه است. هر امکاناتی که برای سایت‌تان نیاز داشته باشید، به هر پیچیدگی، می‌توانید روی تیم فنی و طراحی ما حساب کنید.

2. طراحی سایت اختصاصی برای شما

طراحی سایت شما باید بتواند تجربه کاربری به‌یادماندنی و متقاعدکننده بسازد، نیازهای شما و مشتریان را رفع و با رعایت اصول سئو، ترافیک مورد نیاز شما را جذب کند. همه اینها فقط با طراحی یک وبسایت اختصاصی برای کسب‌وکار شما امکان پذیر است.

3. طراحی جداگانه برای گوشی موبایل

این روزها اکثر افراد از گوشی همراه برای گشت‌زنی در اینترنت استفاده می‌کنند. اما طراحان سایت‌ بسیاری به این توجه نمی‌کنند. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ دید برتر اصول طراحی رسپانسیو را در طراحی سایت به طور کامل رعایت می‌کنیم تا کابران به راحتی با موبایل بتوانند از سایت شما استفاده کنند.

4. طراحی سایت وردپرسی متقاعدکننده

اغلب کسب‌وکارها از ساخت وب سایت وردپرسی اهداف مشخصی دارند؛ به طور مثال فروش یا معرفی شرکت. سایت شما باید بتواند با ایجاد حس اعتماد، مخاطبانتان را متقاعد کند تا به سمت هدفی بروند که شما از طراحی سایت به دنبال آن هستید. آژانس دیجیتال مارکتینگ دید برتر، کنار شماست تا این اعتماد را ایجاد کنید.

سوالات متداول

بله

ما در طراحی سایت وردپرسی در  آژانس دید برتر علاوه‌بر اصول کلی سئو، مانند ریسپانسیو بودن، سرعت مناسب سایت و بررسی ساختار سایت، امکان این را داریم که  اگر شما بخواهید کارشناسان ما در ادامه راه تا رسیدن به رتبه‌های بالای نتایج گوگل شما را همراهی کنند.

به صورت کلی خیر.

آژانس دیجیتال مارکتینگ دید برتر با همکاری طراحان UI/UX خود سایت‌های شما را تا حد امکان به صورت اختصاصی طراحی می‌کند. ما می‌توانیم بسته به درخواست شما، به صورت کلی از یک قالب آماده استفاده کنیم ولی آن را به صورت اختصاصی برای شما ریدیزاین کنیم. این کار روی قیمت طراحی سایت وردپرسی شما تاثیرگذار خواهد بود.