طراحی گرافیک

ارزش‌ها و هویت برندتان را به صورت بصری به مخاطب نشان دهید!

خدمات

با خدمات ما بیشتر آشنا شوید

اگر اطلاعات بیشتری از خدمات آژانس دید برتر می‌خواهید، فایل پروپوزال را از طریق لینک زیر دانلود کنید.

دریافت پروپوزال

75% از مخاطبان، شما را با لوگویتان به خاطر می‌آورند!

چرا طراحی لوگو اهمیت دارد؟ چرا در بسیاری از موارد نباید از لوگوهای آماده استفاده کرد؟
لوگوی کسب‌وکار شما قرار است توجه مخاطبان را به خود جلب کند و روی برداشت اول آن‌ها از برند تاثیرگذار است. طراحی لوگوی سفارشی توسط متخصصان این حوزه می‌تواند برند شما را قابل اعتماد و متمایز از سایر رقبا کند. همچنین در ذهن مشتریانتان ماندگار خواهید شد. با توجه به تحقیق renderforest در سال 2022 بیش از 75% از کاربران، اولین تصویری که از یک برند به یاد می‌آورند، “لوگو” آن است.

نگذارید این تصویر در ذهن آن ها یک تصویر کپی یا نامربوط به هویت کسب و کار شما باشد.

1. جمع‌آوری اطلاعات مشتریان

می‌خواهید در نگاه اول چه چیزی را منتقل کنید؟ شخصیت برند شما چگونه است؟ چه چیزی شما را از رقبا متمایز می‌کند؟ ارزش‌های برند شما چیست؟ و … این پاسخ‌ها مهم‌اند.

2. طراحی لوگو خلاقانه

در این مرحله با توجه به هویت برند شما، طراحان ما شروع به طراحی لوگو شرکتتان می‌کنند. طراحی ما از هویت برند شما الهام گرفته شده است.
ما حدود سه نمونه را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

3. انتخاب رنگ‌های مناسب

در دنیای روانشناسی، هر رنگ مفهومی را در ذهن مخاطبش تداعی می‌کند. به طور مثال، رنگ آبی ایجاد کننده آرماش و نماد ثبات و اعتماد آور است. برای همین ما در دید برتر از رنگ آبی استفاده می‌کنیم. کسب و کار شما چه رنگی‌ست؟

4. طراحی لوگو در چند مدل مختلف

با توجه به مراحل قبلی، چند مدل لوگو نهایی را برای شما طراحی می‌کند. سپس با توجه به نظرات کارفرما، بهترین انتخاب را برای رساندن هویت برند مدنظرتان ارائه خواهد داد.

سوالات متداول

برای کسب اطلاع از قیمت طراحی لوگو و خدمات دیگر دید برتر با شماره 09911955125 تماس بگیرید. اما هزینه طراحی لوگو شرکت شما، بر اساس پارامترهای زیر محاسبه خواهد شد: نوع طراحی لوگو صنعت برند تعداد اتودهای اولیه تجربه و پیش‌زمینه زمان صرف شده