مدیریت شبکه‎‌های اجتماعی

مخاطبانتان را به خود نزدیک‌تر کنید!

خدمات

با خدمات ما بیشتر آشنا شوید

اگر اطلاعات بیشتری از خدمات آژانس دید برتر می‌خواهید، فایل پروپوزال را از طریق لینک زیر دانلود کنید.

دریافت پروپوزال

روشی سریع برای دسترسی به مخاطبانتان

روزانه میلیون‌ها کاربر از شبکه‌های اجتماعی برای خریدوفروش و ارتباط با برندهای مختلف استفاده می‌کنند. حضور در شبکه‌های اجتماعی برای بیشتر کسب‌وکارها یک امر بدیهی است.

اما صرف حضور کافی نیست. حضور شما باید فعال و تاثیر گذار باشد تا به رشد کسب‌وکارتان کمک کند.

خدمات مدیریت شبکه‌های اجتماعی دید برتر، مسیر را برای رسیدن به حضوری پررنگ، مانند یک راه‌بلد شما را همراهی خواهد کرد.

1. تدوین استراتژی شبکه‌های اجتماعی

با بررسی رقبا و برند شما، المان‌هایی مانند: مخاطب هدفتان؛ نوع محتوایی مورد نیاز و شاخص‌های کلیدی (KPI) شما مشخص خواهد شد. با مشخص شدن این المان‌ها استراتژی هر شبکه اجتماعی برای آن کسب‌وکار طراحی خواهد شد.

2. تدوین تقویم محتوایی

در تقویم محتوایی طراحی شده، با شناخت مخاطبان هدف و متناسب با اهداف در استفاده از هر رسانه اجتماعی، نوع محتوا و زمان مناسب برای انتشار آن در نظر گرفته می‌شود. تقویم محتوایی مثل یک نقشه راه برای رسیدن به موفقیت در شبکه‌های اجتماعی‌ست.

3. تهیه محتوای متنی و تصویری

شما به یک پیج پر از محتواهای ترند و مناسب نیاز دارید تا بتوانند مخاطبان‌تان را به سمت برندتان بکشاند. کارشناسان آژانس دید برتر می‌دانند چه نوع محتوایی و با چه کیفیتی تولید کنند تا شما را به اهدافتان برسانند.

4. ارائه منظم تحلیل و آنالیز صفحات اجتماعی

تیم ما به صورت منظم گزارش و آنالیز ارائه می‌دهند تا نتایج تمام فعالیت‌های ما را ببینید و با توجه به معیارهای از پیش تعیین شده، موفقیت یا شکست آن‌ها را تشخیص دهیم. این گزارشات، آینده را برای ما روشن‌تر خواهد کرد.

سوالات متداول

برای اطلاع از هزینه مدیریت شبکه‌های اجتماعی با ما تماس بگیرید. محاسبه هزینه خدمات شبکه های اجتماعی به کسب‌وکار و بازار شما بستگی دارد. همچنین هدفی که شما از هر کدام از شبکه های اجتماعی خود دنبال می‌کنید نیز برای ما مهم است. ما با بررسی صنعت، استراتژی و مخاطبان شما، تقویم محتوایی را به شما ارائه خواهند داد که متناسب با آن و تعداد محتواهای تولیدی، هزینه خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی شما متغییر خواهد بود.